Sfida 25 (2 pikë)

1. Për këtë sfidë ju nevojiten: një top me madhësi mesatare dhe hapësirë adekuate për realizim të sfidës;
2. Vendoseni me pozitë me fytyrën të kthyer kah dyshemeja, këmbët të drejtuara te gjunjët, të dy shputat e këmbëve të zgjeruara, pëllëmbët e duarve të vendosura në tokë në gjerësi të krahëve, këmbët dhe trupin i mbani të drejtuara;
3. Pastaj me njërën dorë (të djathtën ose majtën) merreni topin dhe çojeni në pozitë lartë mbi trupi de kokë;;
4. Kur të jeni gati lëshojeni topin pas trupit tuaj ashtu që do të dalë nga ana tjetër, afër dorës tjetër që e keni të vendosur në tokë;
5. Shpejt e ktheni poshtë në tokë dorën me të cilën mbanit dhe lëshuat topin, dhe kapeni topin me dorën tjetër para se ti bie topi tokës edhe një herë.
6. Bëjeni të njejtën edhe në anën tjetër duke përdorur dorën tjetër;
7. Sfida është ta bëni ushtrimin në të dy herët nga dy herë (gjithësej katër herë) pa kërcyer topi më shumë se një herë;
8. Pranojeni sfidën dhe bëhuni aktiv!

KUJDES!
Realizimi i sfidës do të jetë më i lehtë nëse zgjidhni topë që kërcen më shumë kur i bie tokës;

PIKË
2 pikë për realizim të suksesshëm të sfidës (20 xhonglime te njëpasnjëshme me qeset) , në periudhë prej 1 minuti;

KUJDES
Sugjerojmë që të gjithë fëmijët më të rinj se 18 vjet të jenë nën vëzhgim të një personi të moshuar kur përpiqen ti realizojnë këta sfida. Të gjithë pjesëmarrësit kyçen nën rrezik të vet.
Organizatori nuk merr përgjegjësi në rast lëndimi ose dëmi të kryer si rezultat i pjesëmarrjes në këtë projekt ose garë.

Dërgimi i videove për 22 mars - 23 prill mbaroi